Åh en sån lördag!

Ja då har man varit vaken ett par timmar, Johan min är iväg med sin hoj på service i Nässjö idag så han begav sig iväg tidigt imorse.

Har ätit frukost och fixat iordning mig, ska snart med Lisa till Jönköping :) Shoppa lite ska bli trevligt att komma iväg lite med henne ;)

Har nog bestämt mig nu va jag ska ha på mig ikväll iaf ;) kommer väl upp lite bilder imorgon eller i veckan på hur man såg ut ;)

Igår var det spinning och det var sååå skönt att bli varm och svettig och känna att man gjort något nyttigt innan man tar helg. Till kvällsmat blev det Kyckling Fajitas och lite gott vin.  Sen kollade vi på filmen "My sisters keeper" och jag har nog ALDRIG lipat så mycket till en film! Ni måste verkligen se denna!!!

 

Nä nu ska jag ta och ta på mig för strax ska vi åka!

Ha en bra dag!

 

Kramis



mia & co

Ja, vi kanske ses i Jönköping. Vi ska åka vid 13. Filmen som ni sett är bokad på vår Lovefilm-lista :-D Ha en härlig lördag! Kramar


Blogg: http://swimmia.blogspot.com
Helene

sv: Här är allt toppen!! :)



Fick du ngt fint shoppat när du var på shopping-tur??

Hoppas du får en härlig söndag!!


Blogg: http://heleneantonsson.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR