Regniga Fredag

Vaknade nu på morgonen och kikade ut, REGN ute! oj oj hur ska det här bli på vägarna om det fryser till lite mer sen?! Jaja det får blir ett senare problem. Man bara pratar om vädret. Antingen tycker man det är för kallt, skit väder eller alldeles för varmt.. Att man ALDRIG kan vara nöjd...

Fredag nu!! wiiiee såå härligt. Ska strax bege mig till jobbet. Sisådär sugen på det idag...

I eftermiddag ska jag åka ut till mamma och pappa för att rota lite i gamla kläder och se om jag hittar något att ha på mig imorgon ;) fick låna ett par chock rosa leggings och öronhängen av Hanna igår :) så lite har jag ju iaf.

Hon kom förbi med en kanonfin blomma och lite smarrig choklad kola :) TACK GUMMAN!

Ikväll blir det lugnt hemma med lite mys bara och tv tittande. Tänkte göra Kyckling fajitas till kvällen och sen lite vin bara.

Hoppas mina underkläder från Nelly kommer idag med och mitt armband från Pearls for girls.

 

Klickade hem detta läderarmband, då jag fastnade för det DIREKT!

 

Va ska ni göra idag och i helgen då?

 

Kramar






Sandra

Hej vännen.. ja det är roligt med en roadtrip, får vi göra till våren!

ikväll blir det lugnt, blir lite käk hemma. imorgon ska vi till göteborg hela dagen, shoppa och horse show, söndag inga större planer..vad ska du hitta på? 80-tals fest imorgon va? :D roligt!!

ha de bra gumman, kraaamar


Blogg: http://sandraheijel.bloggplatsen.se
Matilda

Ikväll blir det lugnt med vegpaj för att ladda för imorgon. Ska bli riktigt roligt! :) Kommer dock ta hela dagen att våffla mitt hår, haha. Syns imorgon snygging!


Blogg: http://matildaeng.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR