Lördag

Ja då är det helg igen! sååå gott!

Idag har man städat huset, fixat iordning lite på trä däcket och handlat lite på Systemet inför kvällen :)

Ska grilla och äta lite gott och sen gå ner till tältet och se om det är något röj där ikväll;)

************************************

Annars i veckan var vi ute på en mc tur i Onsdags till Sundet (ligger vid Dörarp-Vittaryd)
Vi åkte via Bolmsö och sen krokiga små vägar vidare.

Såååå skoj och lagom varmt väder så det kunde inte bli en bättre kväll.



Här är mina Sötnosar hihi


************************************
I torsdags efter jobbet var jag utbjuden av mina gamla jobbarkompisar till Chappis :)
Det var jag och Kenneth som blev av tackade av dem.

Tack ska ni ha för en toppen rolig kväll!
Lite öl o goe mat ;) hihi egen personal fest

************************************
Igår grejade vi lite här hemma med trädäcket och sen somnade vi tidigt...
Orkade inte med att gå ner till öl tältet eller att grilla med vänner..
Vi var riktigt fredags trötta ;)

Vad har ni gjort annars i veckan då??

Kram






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR