Nedräkning

Nu har midsommar varit och det var JÄTTE trevligt! God mat och härligt väder, goda vänner och mycket skratt!
Har inga bilder än... (Hanna har på sin kamera ;))


Nu har jag nedräkning inför semestern! Går på semester fredag v.28 ;) Det kommer gå snabbt!
Dagarna går snabbt på jobbet och jag kommer in i det mer och mer för varje dag och det känns jätte bra!

Ser fram emot:

* Västerås turen upp till Andreas och Emelie
* Turkiet
* Bad
* Sol
* Träffa vänner
* Risk 2:an

Ja nu har man massor med energi, så nu när min förkylning lagt sig ska jag ge mig ut och springa igen.
Förkylningen dök på mig i helgen... men vi hann med lite skoj med, vi var nere i Halmstad med Hanna och Johan lördag till söndag och det var riktigt skönt att komma hemifrån lite ;)

******************************************************

Har klickat hem lite kläder från Nelly.com nu när de hade SOMMAR REA :)

Kläder som jag tänkte att jag skulle köpa nu ändå! Men fick det BETYDLIGT billigare!
Fick allt för vad 1 klänning skulle kosta!




******************************************************

Idag har vi fixat min motorcykel, spännt kedjan och kollat så olja och så är ok.
Vill ge mig ut och köra snart igen! Har inte blivit nu på snart 2 veckor!

Vad har ni hittat på?
Planer inför sommaren då?

KRAM



Alexandra

Vilka fynd :) Hoppas du får en bra sommar! Jag ska jobba hela sommaren men sen bär det av till NYC ett par veckor!


Blogg: http://theoutdoortype.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR