Regniga Onsdagen

Usch ja va det regnade innan, var ute och red i skogen på Nicke och kan ju säga att jag var blöt in på trosorna... Tur att jag hade en vattentät jacka iaf på mig :D Var kanon mysigt att komma ut i skogen och tänka på annat och att borsta och gosa lite ;)

Dagen har varit stressig, skulle få ut så mycket fakturor som möjligt och det tar ju F*n aldrig slut på papper runt en hur mycket man än försöker jobba undan. Så orkade faktiskt inte jobba över idag... har ju ett liv efter jobbet med.
Stackarna på lagret fick jobba över idag IGEN... tycker att de borde anställas en till för så mycket som de jobbar över är inte normalt.

Var hos läkaren idag med, har en muskelinflammation i bröstkorgen och det är en jobbig sak att bli av med... :( så ska ta det lugnt och inte träna bröstkorgen så mycket, så det blir ingen boxning för mig inte på någon vecka till... men tänkte köra spinning och promenera lite iaf så får jag börja om på nytt med träningen igen om 1,5-2 veckor.

Imorgon är jag LEDIG! sååå härligt :D men har fullt upp hela dagen iaf. Ska vara iväg vid 8 imorgon bitti så de blir ingen sovmorgon inte :D

KRAM PÅ ER



helen kardebratt

Tänkte bara önska dig en glad påsk. Må så gott och hoppas påskharen kommer till dig. /Helen Kardebratt




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR