Vilken mys helg

Ja i helgen har vi varit i Göteborg och bott på Hotell Gothia ;) det var jag, Johan, Hanna, Johan, Emma och Emil som tog tåget i fredags härifrån Gnosjö för att ha en härlig helg i stan :D

I fredags var vi ute och åt på ett mysigt ställe som hette Vino pasta tre, det var kanon god pasta där och sen efter det tog vi en drink uppe i skybaren på hotellet. Sen somnade vi rätt tidigt.

Igår käkade vi först en toppen frukost och sedan var vi ute på stan och gick och även i femman huset. Det var poliser överallt för det var tydligen bombhot.
Shoppade bara en tröja och en fräck kavaj/jacka men det fanns mycket jag ville ha ;)
På kvällen sen var vi på bio och såg Saw 3D och jag gillar inte dem filmerna så jag blundade nästan hela filmen.

Sen var vi ute och åt på Bryggeriet och efter det satt vi och tjötade och sen somnade vi tidigt med ;)
Det var en riktigt lugn helg faktiskt :)

Här är de få bilder jag tog men det är iaf något :D

Nu har Emil och Emma varit här och vi har kollat på filmen Piranha, men det var ingen höjdare till film...

 

Hoppas ni haft en bra helg också!

 

Kram






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR