Fredagens filmtips

Filmen "The Last Song" har jag och älsklingen min sett nu ikväll

Jag ger den betyget 5/5 för den har ett budskap- att man ska ge varandra en andra chans och sedan berör den känslomässigt! Ni måste bara se den!

Den handlar om tonårstjejen Ronnie som för en sommar flyttar ifrån sin mamma för att tillbringa sommaren hos sin pappa. Ronnie är rebellisk och inte lätt att prata med och hon och hennes pappa ska försöka återskapa den goda relation de en gång hade. De försöker att göra det genom det dom hade gemensamt nämligen musiken.

Denna filmen handlar om första kärleken, att får och ge en andra chans, familjeliv mm.

Tårarna bara rann i slutet - mer säger jag inte ;)

Och ett extra + för musiken i filmen.

Har nu låtarna i filmen i min dator och lyssnar för fullt!

 

 

 



tush

Den har ja inte sett än, men tack för tipset.


Blogg: http://www.filmkritikerna.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR