Söndags mys

Nu har vi sett filmen "Wrong side of town"
En helt okej action rulle! :D

 

Man får följa den före detta marinsoldaten Bobby som lever ett lugnt och stilla liv med sin fru och dotter.  Men, allt förändras över en natt. Vad som börjar som en trevlig kväll ute på stan för Bobby och hans fru Dawn, slutar med att Dawn blir överfallen av gangstern Ethan. Bobby griper in för att rädda sin fru och i självförsvar dödar han Ethan. Detta gör Ethans bror Seth galen och han utlyser en belöning på den som hittar Bobby, död eller levande. Bobbys enda utväg blir nu att ta fram sina kunskaper från den tiden som marinsoldat och kampen för överlevnad börjar.

******************************'

Filmen var helt ok och lite komisk också så den är helt klart godkänd av mig :)

 

Annars idag har jag och älsklingen min varit i Jönköping på A6 och IKEA en runda, shoppat lite ljus och Johan köpte en vinterjacka, så det blev inte så mycket shopping idag.

Jag shoppade ju loss i fredags istället när jag var i Ullared ;) men då blev det mest till hemmet. Gardiner, handdukar, sängkläder mm.

Glömde säga att igår var vi hos Lisa och Daniel på kvällen och vi käkade oxfilé med potatisgratäng och smarrig sallad och lite vin med ;)

Sen spelade vi "Finans" och där vann Daniel till slut hihi

 

Hoppas ni haft en bra helg också!

Kram

 



Sandra H

Hej vännen, allt bra är mycket i skolan just nu.. men det löser väl sig alltid, det brukar det göra! hur är läget med dig? du verkar ha haft en lugn med skön helg:) jag går på pencilin så min helg har varit lugn fast hittade ändå till logen i lördags och fick dansa av sig lite!! kramisar


Blogg: http://sandraheijel.bloggplatsen.se
Debbie

Kul! Den hade jag inte hört om innan :)


Blogg: http://debbie.nu
matilda

Åh frida, jag lovar att jag ska vara frisk tills på fredag! Hade 41 grader feber igår men jag låg och svettades ut de mesta inatt så det här blir nog ingen långvarigt, pencilinen gör nog sitt också! Inget ska hindra mig på fredag! :D Hoppas allt är bra med dig vännen!


Blogg: http://matildaeng.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR