Fyndat

 

Idag vaknade jag tidigt igen (kan inte sova...) käkade frukost och sen slappade jag och Enzo lite framför tvn innan jag började rensa ut bland trosor och strumpor i garderoben. Man behöver rensa ut även där ibland ;)

Sen lagade jag lite mat det är receptet som var i tidigare inlägg på fiskgrytan. Jag och Enzo tyckte den var kanon god och det gjorde även Hanna som kom förbi med Jothon innan vi skulle åka till Borås en runda.

Hanna var sugen på Nelly Outlet på Åhaga så vi åkte dit och kollade vad som fanns.

Det jag kom hem med var ett par skor som jag kollat på innan men inte köpt, så nu slog jag till när de kostade ynka 139 kr! Och 2st doftljus för 10 kr/st

 

Snygga va?

 

När jag kom hem sen så bakade jag tekakor ;) så nu har vi ätit nybakta sådana.

 

 

Har även hunnit med att duscha Enzo inför morgondagen när han ska till veterinären för att kastreras...

Stackarn men vi har tagit detta beslut då vi inte ska avla på honom.

 

Hoppas ni haft en bra dag ni som börjat jobba idag!

 

 

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR