När vi 2 blir 3

Ja nu är det så att i Januari så blir det en till liten familje medlem hos oss!
Var på NUPP-test idag och fick se den lill* röra sig och allt såg bra ut och det var ingen stor risk för Down Syndrom heller så det lugnade både mig och Johan.



Här ligger bebben med benen mot "väggen"

Är beräknat att den lilla plutten ska komma ut den 23 Januari så nu hoppas vi bara att allt går bra hela vägen dit.



Elin

Så roligt verkligen. Hoppas du mår bra och kan njuta av en fantastisk tid framöver. Kram kram


Blogg: http://tahe.blogg.se/
Anonym

Hej, första gången jag besöker din nya blogg. Vad roligt att ni väntar barn, Grattis! Jag kan passa på att fråga vart du beställde & "statyn" i betong som du skrev om för lääänge sen. Tack på förhand.

Sandra

Grattis! :) Vad spännande och roligt! Roligt med den lilla "barngrejen" här till höger. Så man kan hålla lite koll! :) Hoppas allt är bra! Kram Sandra

(har gett mig på bloggandet IGEN och ännu en ny blogg :) )


Blogg: http://sandramarianilssons.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR