Midsommar i lugnets tecken

 

Ja midsommar firandet igår var lugnt för min del, det var riktigt trevligt och vi åt mängder med mat :)

-Nypotatis, sill, gräslök, gräddfil, grädde, smör, köttbullar, ägghalvor, sallad-

Lite senare på eftermiddagen blev det jordgubbar med min vita chokladcreme! *mumma*

(Recept kommer upp på den i annat inlägg)

Vi skulle spela kubb sen när det väl var uppehåll och alla tog på sig och gick ut men sen stod alla där i en hög och när Lisa kom ut och frågade om jag och Johan hade med oss Kubb spelet då vi började asgarva
och sa "neeee de har vi inte"

Så alla 10 pers fick gå in igen hahaha men vi fick ju lite friskluft iaf ;)

Tack alla för en trevlig midsommar!


Idag har jag och Johan slöat ordentligt, sov länge sen gick vi en promenad med Enzo och efter det lagade vi lite mat och sen kikade Johans föräldrar in här på lite kaffe och efter att dem hade gått
så glodde vi på filmen Svinalängorna. Den var helt ok men lite tragisk.

Sen nu ikväll fick vi hemmagjord pizza hos Johans föräldrar och jordgubbar till efterrätt :)

Hoppas ni haft en bra lördag!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR