Yr och seg idag

Mmmm som rubriken lyder så har jag varit väldigt yr och seg idag. Var nästan så jag åkte hem ifrån jobbet idag men jag kämpade mig igenom arbetsdagen och hemma i eftermiddag har jag tagit det lite lugnt.
Bakade några saffrans muffins och handlade lite och nu slappar jag i soffan bara.



Yvonne

Neee nu tror jag att mamsen får ta det lite lugnt. Va rädd om dig tjejen ! Köp Pågens bullar och kakor . Nu får du nog lugna ner dig du vet väl att du skall snart ha bäbis eller?

Näe tycker du skall ta det lugnt !

Kramar!


Blogg: http://yvonneemanuelsson.blogg.se/
Linda

Åh, så smarriga de ser ut att vara!! :) Jag har fått dille på saffran nu, så det där skulle jag inte tacka nej till! :)



Hoppas att du mår bättre!



Kram på dig raring! <3


Blogg: http://teoretisk.blogg.se/
Emma

Muffisarna ser riktigt smarriga ut, man kanske blir bjuden på dessa när vi ses?!;) Vilket är SNART!!!:)

Hoppas du mår bättre imorgon vännen.



Många kramar Emma




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR