Älskar ni musik?!

Ja som rubriken lyder, älskar ni musik?

Isåfall tycker jag ni ska lägga en kommentar för att få en kod av mig till musiktjänsten Digster Premium.

Jag är med i en kampanj på Buzzador där man får testa denna musiktjänst gratis i 6 månader.
Digster är alltid gratis men som Buzzador får jag prova Digster Premium kostnadsfritt i sex månader.

Och sen har jag koder som ni som vill kan få så ni också har tillgång till detta.


Med Digster får man tillgång till massvis med spellistor för Spotify och Wimp och man får tips om spellistor som passar dig efter vad du gillar för musik.

Än så länge tycker jag det är kanon! Spelar för fullt på Spotify just nu ;)




Petra

Vi här hemma ÄLSKAR musik! :)


Blogg: http://petramargaretha.devote.se
Sandra

Jag ÄLSKAR musik!! Det är de bästa som finns, skulle gärna vilja testa detta med Frida om det går..

Finns på jobb mejlen under dagen :)

Puss och kram


Blogg: http://sandraheijel.bloggplatsen.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR