Midsommar var kanon!

Ja har varit lite dålig på att uppdatera här på bloggen de sista, har inte haft tid och har inte kommit in på blogg.se heller de gånger jag försökt via mobilen.
 
Men nu ska jag uppdatera er om hur midsommar helgen har varit!
 
Midsommar aftonen började hemma hos oss med sill lunch och sen till efterrätt hade jag gjort en kolatårta med jordgubbar.
Vi kunde sitta ute på vårt trädäck och vi körde lite lekar och hade riktigt trevligt!
På kvällen gick vi bort till Lina och Johan och där grillade vi och körde lite lekar med så dagen gick riktigt fort!
 
Här är lite bilder från dagen :)
 
 
Igår var vi hemma och slöade lite och på kvällen hade vi Robert och Anna hos oss på lite grillat.
Kanon mysigt det med och vi såg en film.
 
Idag har vi inte gjort så mycket, mina föräldrar var förbi en runda och hälsade på oss och sen var vi på lunch hos svärföräldrarna och efter det så städade jag pappas fabrik.
 
 
Hoppas ni haft en bra midsommar med!
 
 


Annika

Härligt med nära och kära omkring en. Låter som om ni hade en mysig midsommar. Kramis


Blogg: http://www.lyckligmamman.blogg.se
anna

Låter som en jätte mysig midsommar:) Hos oss regnade det hela fredagen så vi kunde inte grilla.
Fina bilder. kram

Svar: Ja de blev en toppen midsommar får man säga ;) och Elliot verkade nöjd med haha han hade lite småttingar att titta på :) Och vädret blev bra med det trodde vi faktiskt inte, regnade på kvällen sen men då satt vi som sagt inne på en altan så det gjorde inget :)
Hoppas du haft en bra dag Anna
Kramar!
Frida


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se
Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Full rulle hos er hör jag. Här ahr dte också varit lite si o så med bloggandet. Sommarlov får man väl kalla det =)

Kram!

Svar: Ja man har inte riktigt tid att blogga alltid när man har barn och fullt upp på dagarna ;) Hoppas du mår bra tjejen.
Kramar om!
Frida


Blogg: http://kampan.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR