Snart sovdags

Nu var söndags kvällen snart till ända med, jag och älsklingen min har precis kollat på filmen "En gång i Phuket" och den var riktigt rolig!!
Elliot somnade runt 19.30 idag och än sussar han gott i sin säng. Får se hur länge han sover innan han vill ha lite mat igen ;)

Annars idag har det varit städning av pappas fabrik, promenad i ösregnet, lunch hos svärföräldrarna och sen tränat lite här hemma.
Är inne på dag 10 nu med på Fitness Fighten och hittils har jag minskat 1 cm i midjeomfång och 1kg på vågen.
Får se hur det fortsätter.

Annars i helgen har jag träffat Sussie och Hanna, sen var jag hos mamma och pappa en runda igår.








Ett par bilder jag tog igår ;)



anna

å den filmen vill jag se. har den kommit ut så man kan hyra den? kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR