Dagen

Idag började förmiddagen med en promenad ihop med Lisa.

Blev en härlig runda utmed töllstorpssjön och sen lite inne i samhället med.

Gick upp till min pappas fabrik för tydligen var en av de hästarna som betar på hans mark Lisas.
Så vi hälsade på Bimme som betade så nöjt i det gröna gräset:)

Hade Johan hemma på lunchen med idag;) trevligt! Och Elliot pratade på för fullt med Johan medans han åt;)

I eftermiddag sen gjorde ja min tatuering och då hade jag med mig Elliot och Emma i studion och Emma hade koll på min bebis medans jag blev tatuerad.
Kan verkligen rekommendera tattoo studion här i Gnosjö - Blackbird Tattoo
Rebecka som har det är super duktig på att teckna och hennes tatueringar jag sett på bilder är kanon fina.

Efter att tatueringen var klar så gick vi hem till mig och då kom Sussie på besök!!<3 sååå skoj! Allt för längesen!

Sen gick jag upp till Emma och var där en stund medans Johan min var i sitt garage och skruvade med sin Ondketchup bil:)

Sov gott nu!

Måste visa en härlig bild från imorse med;)



Elin

Åh han är verkligen väääldigt söt den där killen. Hoppas på att få se honom i verkligheten någon gång.



Kram Elin


Blogg: http://tahe.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR