Fitness Fighten

Nu är jag anmäld till fitnessfighten!

Nu jäklar ska här synas resultat på midjemåttet! :)

Från och med imorgon 1 Juni och 30 dagar framåt är det stenhårt med kost och träning som gäller!

Hoppas ni vill hänga med och peppa/stötta mig i det här


Startvikt: 60kg
Midjemått: 91,5cm (mätt rakt över naveln)


Det som programmet går ut på är att

- Minska i vikt och fettprocent
- Förändring av kroppsform
- Minskad stress
- Ökad förbränning och välmående
- Förbättrat lymfsystem

Hoppas ni hänger med i min resa nu och sen att ni vill rösta på mig

För i slutet av Juni så väljer en jury ut 10 st som har lagt ut bilder och mått både före och efter dessa 30 dagar och sen får folk rösta på en av dessa 10 finalister.
Den som får flest röster vinner.


Kika in HÄR för mer info



Sandra Heijel

Lycka till vännen, jag kommer att följa dig!! :) <3

anna

klart att jag hejar på dig och röstar på dig. kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR