Me, myself & I

Vem är då Frida som skriver här på bloggen kanske ni undrar?
 
Jo jag är en glad tjej på 25 år som kommer ifrån de småländska skogarna och här har jag stannat kvar, har egentligen bara flyttat någon mil till centrum istället för att bo ute på landet.
Jag bor tillsammans med min blivande man Johan, vår son Elliot och hunden Enzo.
 
Vi har bott i huset sedan 2008 och vi trivs jättebra! 
 
Till vardags jobbar jag som innesäljare på Trelleborg koncernen i Värnamo (men nu är jag mammaledig)
på fritiden har jag alltid fullt upp! Jag är instruktör i spinning, tränar själv, träffar vänner och sköter om hem och familj så här på bloggen får du följa mig i min vardag! 
 
Blir alltid glad för en kommentar, så lämna gärna ett spår efter dig! 
 
 


anna

Kul med en presentation:-)


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR