Träningen

 
Träningen har givit resultat på mig, 
Sedan 1 januari 2013 har jag minskat 3 kg i vikt och 9cm i midjan.
 
Nu ska jag försöka göra lite mer och bygga muskler.
 
Idag får det bli en vilodag för har tränat varje dag nu.
 
Fick ett migrän anfall igår eller nåt, för tungan domnade bort och likaså ena handen och armen, sen huvudvärk och synen blev konstig och även illamående...
Idag känner jag inget mer än lite konstig värk i huvudet.


Anna

Vad duktig du är, vilka resultat på så kort tid:-) Otäckt med migrän, du får vara rädd om dig. Kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se
Malin hill

Bra jobbat Frida!
Vi har gått ner exakt lika mkt, kul! 3 kilo o 9 cm ;) hihi

Men du ta d lungt så du inte bränner ut dig. Dom symtomen känner jag tyvärr ingen för lätt. Vila!

Kram kram Malin




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR