Blåsiga Onsdag

Ja ny vecka och nya möjligheter på intåg, dagen har inneburit kurs på jobbet och det har varit hela dagen så är faktiskt trött i huvudet idag med. Kan ju inte vara nyttigt med all information jag fått nu de senaste 3 dagarna hahaha ;)

Men dagen har i alla fall gått riktigt fort, och efter jobbet så har jag bakat Müsli bröd och lagat mat och sen haft Hanna och lilla Jothon på besök med. Så de har varit en mysig Måndag kväll.

Nu ska jag sätta mig och läsa på lite muskler på latin (hmmm får se om det fastnar något)

Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Testar att göra ett inlägg

2011-10-31 @ 15:49:05
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Frida Johansson 2012