Mitt i veckan

Onsdag och ny vecka har nåt sin mittpunkt :)

Veckan började inte så bra... var seg och sliten efter helgen och till råga på allt skulle jag till doktorn och ta blodprov på måndags morgonen... har fastat hela söndagen pga lördagens party ;) och sen fick jag inte äta eller dricka innan blodprovet i Måndags så jag var rätt seg när jag kom till doktorn och de skulle sticka mig.
Spruträdd som jag är så förvarnade jag dem och givetvis så kom det inget blod ifrån armen... de fick sticka en gång i andra men där kom de inte in i venen så inget blod där heller...
på 3:e försöket med en sk. Butterfly nål så kom de rätt och fick ett rör blod...

Usch ingen bra start men snart är även denna vecka över! ;)

Idag har vi fått ordning på trä däcket med, vi har fått dit stålrören och det blev faktiskt RIKTIGT snyggt!

Vad säger ni??

 

Här ska vi vara på midsommar och partaja ;)

 

**************************************************************

 

Annars idag har jag jobbat för fullt och det går bara bra, mycket att göra så dagarna går snabbt.

Sen jobbat hemma och nu ikväll kom Jonas förbi en runda och tjötade och tog en kopp kaffe.

 

Läste ut en riktigt bra Deckare på väg hem från jobbet idag med (åkte buss idag, så jag läser inte i bilen :) )

Kunde inte släppa denna boken, har läst den nu 1 vecka och man fastnar i den DIREKT!

Kan sälja boken för 40 kr så vill ni ha den så säg till :)

 

 



Ulrika

usch då, inte roligt med sprutor!! Stackars dig!

Men gud vad fint det blev erat trädäck.....Superfint ju!!! Tänk vilka härliga dagar ni kan sitta är och njuta ;) Ha en trevlig midsommar!! Kramar från Mig

Ulrika

Glömde ;) Jag vill köpa boken ;))

Ea

Jäklar så finnt de ble! Där kommer vi stortrivas imorgon :)


Blogg: http://eaan.blogg.se/
Sandra

verkligen jättefint ni har fått till det där :) Måste vara underbart att sitta där nu när vädret är som det är :) Kram


Blogg: http://sandranilsson.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR