Tisdag- känns att våren närmar sig

Ja som sagt, idag har man kännt att våren är på gång ;) varit ute och promenerat 2h idag efter jobbet.
Först 1h med Emelie M (Johans brors tjej) tjötade om allt mellan himmel och jord :D sen fikade vi lite och sen efter att hon gett sig hemåt gav jag mig ut med Petra en runda med. Vi pratade också om allt, är så skönt att kunna prata av sig lite och lyssna på vad andra har att säga.

Tack tjejer för idag!

Imorgon ska jag äntligen få komma till vårdcentralen för att kolla varför det gör så ont i bröstkorgen på mig...
Jag hoppas inte det är något allvarligt, men det är det nog inte.

Sen ska jag ut och rida imorgon eftermiddag hos Teres på hennes "Nicke" ;) ska bli sååå härligt!

Påsk snart med! shit va tiden går och det blir att tillbringa den med Johans bror och Emelie, sen ett glatt gäng som kommer. Jag ska fixa paj och ägg att ta med så det är lite att fixa med bara.

Vad ska ni göra i påsk?

Elmia någon? Tror de blir en tur dit på lördag för att se om det är några fina bilar och motorcyklar :D

Ha en bra kväll!

 

KRAMIS

 

 

 



Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

sv:

- Tack, Jag har fått ett sk Ganglion, ett ledbråck på svenska!



Han är 10 år, men gjort väldigt lite i förhållande till sin ålder. Han har varot en otursdrabbad grabb!


Blogg: http://formone.blogg.se/
Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

sv:

- Det är härligt det där med hästar.

Jag har haft honom sedan han var sex, men köpte honom först senare då jag red honom till försäljning. Han blev såld- till mig! Jag blev så fast vid honom och i samband med att vi fick ta bort min förra häst så bestämde jag mig för att köpa honom :)


Blogg: http://formone.blogg.se/
mia

Tack vännen :) De ringde från Linköping idag och hormonerna var låga så på fredag får vi köra igång med sprutorna, så skönt!! Vi pratade ju om att ses på måndag men Mattias är på test då i Skåne men vi kan ju ta en promenad i skogen med vovvarna iaf. Kramar!


Blogg: http://swimmia.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR