Mc mässan i helgen

 

I går åkte jag och Johan, Svärfar och Johans morbror upp till Stockholm för att gå på MC Mässan - På två hjul. Vi åkte redan vid 6 tiden på morgonen ifrån Gnosjö och sedan var vi uppe runt 10 tiden.

Väl där inne fanns det hur mycket som helst att kolla på och vi provsatt lite motorcyklar och kollade på utrustning och shoppade lite med. Så det var en lyckad dag ;)

Nästa år tror jag mässan är i Göteborg så då blir det lite närmare att åka.

Annars har helgen gått väldigt snabbt förbi, har umgåtts med vänner och haft det riktigt skoj!

*****************************

 

Idag har jag varit riktigt seg, antar att det är efter gårdagen ;)

På jobbet har det varit mycket men gick hem strax innan 18 tiden sen var det bara hem och gå med Enzo upp till fabriken för att städa och på hemvägen sprang jag hela vägen ifrån Mobäck till Shell utan paus runt 2km :D har ju inte tränat på länge så det var en bra början iaf.

Får bli bättring på detta nu för träna behöver jag då några kilo extra lagt sig runt magen... :(

*****************************

Nu måste jag hoppa i säng så man orkar med morgondagen (1 Februari)

God natt!

 

 



Emelie M

Det är ju alltid skönt att träna och känna att man vill, men glöm inte att orken ska finnas där också! Så som du jobbar nu är det förståeligt om du inte orkar.. Inga måsten! ;) Å andra sidan kan det ju vara ett bra sätt att rensa huvudet på, men tycker verkligen inte att du ska känna press/stress för det nu.. Träningen hinner man alltid komma igång med! =D Ha det bra!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR