Tisdag

Idag vaknade jag tidigt och sen har jag och Enzo ätit frukost i lugn och ro framför tvn. Sen gjorde jag mig iordning för att gå ner till Barnmorskan på kontroll igen.

Allt var bra och har fått tid till igångsättning om det nu inte bebis vill komma ut självmant :)

Lisa har varit här och fikat på förmiddagen och nu lagas det mat för fullt här, korv och stroganoff med ris blir det till lunch.
Sen tänkte jag bege mig en runda till Värnamo och köpa en babysitter.

Kallt är det ute och var tvungen att fota de fina frost märkena på lyktan utanför dörren :)
Ser ut som snö flingor ju!




S

Hej! Bebisen trivs bra i magen:) Kan verkligen rekommendera BabyBjörns babysitter! Ha det fint & lycka till när det är dax!

elin

Ja man vill ju gärna ha fler när man väl börjat :) vad har du för någon?



Kramar


Blogg: http://elinkortochgott.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR