Klipp dags

I eftermiddag ska jag bege mig till Amelie och klippa mig igen, denna gång blir det bara att toppa det lite.
Skulle färgat mig egentligen men den 5/5 ska jag vara färg/klipp modell och då kommer det en kille till hennes salong som ska visa lite nya idéer och färger så då kan jag komma att se ut hur som helst sen ;)

Jag gillar ju ombyte och att testa lite!

Gårdagen för mig var hektisk ;) först jobb sen hem och träffade Lisa vännen och vi gick en promenad på över 6 km i det härliga vädret som var. Sen efter det gick jag ner till Petra en runda och hälsade på för att se hur det var med henne och bebben i magen ;)

Så fick träffa två goa vänner en måndag det var inte illa ;)

Hoppas ni har det bra idag

 

Kram<3 

 



Petra

Nej, det blev inte skärgårdsdoktorn. ;) Får bli en annan dag. Idag ska jag åka och besikta storebrors bil. Tvätta lite med. :)

Ska se ifall jag hittar några goda muffins att baka. :)

Hoppas du har en bra dag vännen!

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR