Mitt i veckan

Onsdag redan och nu slappar jag framför tvn.

Har haft en bra dag med lite tjej snack hos Lisa på förmiddagen.

Efter lunch var jag nere i en butik här i Gnosjö som heter Lite Fin, de erbjuder hudvårds behandlingar och finkläder. Lite kul kombination men tror det blir riktigt bra.

Ikväll var det möte i töllstorp med oss instruktörer och efter det körde jag ett Xfit pass.

Körde så jag blev illamående idag igen men efter lite käk så var man bra igen;)

Tänkte försöka mig på att bli av med min mage som är kvar sedan graviditeten. Så nu vill jag köra 10 veckor och ska kämpa på och verkligen försöka.

Hoppas ni vill peppa mig!

Kram på er!

Slänger in en bild på min lilla familj :)
Vi var och tog porträtt för ett antal veckor sedan.



anna

Håller tummarna för dig. Kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR