Underbar helg

Denna helg har rusat förbi i full fart, började bra i fredags med lite tjejmys hemma med fotbad och tacos och sen i går var vi hemma och grejade i trädgården och sen var vi borta hos Emma & Emil en runda på kvällen.
Idag började morgonen med en löprunda och sen städning av pappas fabrik. Sen vilade jag lite ihop med Elliot och sedan kom mamma så vi har grejat med Johans firmas papper.
Nu ska ja sova så jag orkar jobba imorgon.
Ja jag har faktiskt börjat arbeta igen efter mammaledigheten.
77,5% är det nu bara men efter sommaren blir det mer.
Elliot trivs så bra hos dagmamman så det är skönt.

God natt!

Lägger upp ett par ego bilder på mig :) tog de i helgen här hemma för det är lite skoj att ha lite kort på sig själv ibland med så man ser hur man ändrats under åren.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR