Valborg

 

Ja då är det 1 Maj imorgon! Oj oj va månaderna försvinner ;)

men nu är det snart SOMMAR vilket jag tycker är såå skönt!

 

Idag har det varit en jobbig dag för magen, har nämligen sagt upp mig på mitt nuvarande jobb. Har fått ett jobb i Värnamo som innesäljare/kundtjänst medarbetare och det är vad jag vill jobba med igen.

Så 31 Maj börjar jag på det nya jobbet. Känns jätte bra i magen nu och tror det kommer bli jätte bra :D

 

Nu ska vi strax iväg och fira in Valborg med svärmor och svärfar. Var och åt smörgåstårta hos dem innan med ;)

Annars i eftermiddag har jag varit ute hos Mia i Hagshestra och hälsat på. TACK för idag vännen!

Ne nu ska vi åka!

Ha en goe fredag!!

KRAM KRAM

 

 



Elin

Grattis till nya jobbet, skönt att det känns bättre nu. Lycka till, kramar


Blogg: http://tahe.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR