Lite julklappar eller till dig själv?

Jag hade beställt ett par parfymer för ett par veckor sedan men jag har inte använt dem då jag inte tyckte de var mina dofter. De luktar jätte gott tycker jag men de passade inte min hud.

Här är de två parfymerna som endast är testade 1 gång.








Sandra Heijel

Hej vänne, hoppas du och magen mår bra!!

Var beställer du dina parfymer ifrån?

Pusss<3

elin

Ja det är verkligen hemskt att det är så. Det är så orättvist att vissa människor går runt och önskar önskar önskar att få ett barn men det blir inget barn. Medan vissa har dem men gör dem så otroligt illa.



Det är bara bra med mig :) Hoppas det är bra med dig och magen också! :) Inte långt kvar nu ju! :D

Kramar


Blogg: http://elinkortochgott.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR