Utmanad

Jag har blivit utmanad av min vän Marika att svara på ett antal frågor.
Ska försöka svara så bra jag kan :)


1. Vad gjorde du för ca 10 år sedan?
Då bodde jag hemma hos mamma och pappa, pluggade och jobbade extra på ICA i Anderstorp.
Umgicks med vänner och red på hästarna där hemma.

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Om jag kollar tillbaka i bloggen vad jag gjorde för 1 år sedan då hade jag varit på A6 med Emelie E och sen mötte vi upp våra sambos och då kollade på Änglagård 3 och käkade mat på Åtta Glas i Jönköping.


3. Fem snacks du gillar?
* Salt Lakrits
* Choklad med mint i
* Hallon/lakrits skallar
* Dumle
* Lindt Sea Salt choklad

4. Fem sånger du kan hela texten till?
Hmmm de var inte lätt, kan ju en del texter bara låtarna är på i bakgrunden men inte så här på rak arm vilka låtar.

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
* Köpa en stor gård och bygga ett modernt hus och stall
* Köpa ett par hästar
* Våga satsa på att öppna ett litet mysigt café eller inredningsbutik
* Skänka lite till anhöriga
* Resa

6. Fem dåliga vanor?
*
Kan inte vara lugn
* River/biter på naglarna
* Tids optimist
* Duscha lite för länge
* Att alltid boka in saker och ting (har lite svårt för spontana saker)

7. Fem saker du gillar att göra?
* Vara aktiv
* Träna
* Baka
* Inreda, Plantera blommor mm
* Ha djur i närheten

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i/eller köpa?
*
Långklänning (förutom bröllopsklänning någon gång)
* För korta tröjor
* 10 cm höga klackar (kan inte gå i sådant)
* Vida byxor för de får mig att se kortare ut
* String bikini

9. Fem favorit leksaker?
* Motorcykeln
* Bilen
* Iphonen
* Kamera (för tillfället iphonens bara)
* Datorn

10. Personer jag vill se göra denna utmaningen?

Petra
Emelie
Jennie - kampan
Alexandra
Blondis81



Känn er utmanade! Gör listan och länka den hit ♥


Azin

Tack :)



Det blev riktigt fint! :)

Tack detsamma :)

Kram


Blogg: http://aziins.blogg.se/
Jennie-Inredningsglad småbarnsmamma

Ja mätta blir vi nog..Gav mig ut på en löparunda nyss för att det skulle väga upp allt jag kommer käka imorrn=) Julen har varit bra hoppas på detsamma! Ja va kul med en utmaning=) Gott Nytt År! Kram


Blogg: http://kampan.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR