Början på mars snart ...

Ja imorgon är det 1 Mars och ännu en vecka har börjat. Dagen på jobbet har varit otroligt körig med massvis av telefonsamtal och mail. Men man får bita ihop och inse att man gör så gott man kan, jag måste peppa mig själv hela dagarna för jag tycker att jag gör ett uselt jobb just nu... kan inte ge en kund ett besked om NÄR de kan förvänta sig leverans... Och det gör mig såå frustrerad och arg innerst inne.

Efter jobbet idag har jag pluggat lite på SolidWorks ritandet och sen kom Jonas & Emely förbi en runda och Jonas kollade på vår Xtreamer som krånglat ett litet tag nu. Men vi får faktiskt skicka in den till Dustin och be dem kolla på den.

 

Nu har jag varit ute med Emelie A på en kvälls promenix med vovvarna med och det var riktigt behagligt ute :D

Hoppas ni haft en bra dag också och sov så gott!

 

KRAM

 



Ulrika

Ja visst är det härligt att vi har kommit in i Mars-månad. Då är det bara 1månad kvar till vår-månaden April ;)) Jag längtar efter den härliga vårsolen nu, jag antar att du gör det med ;) Ha det gott Frida! Kramiz




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR