Lördagen

Idag har jag hunnit med en hel del, träffat vänner och gått promenad med Enzo.
Började morgonen med att gå en promenad med Petra på ca 1h och det var kallt men skönt!

Sen gick jag hem och diskade upp lite sedan gårdagen då Lisa och Daniel var hemma på lite mat ;)
När jag var klar med det kom Emma förbi en runda och vi satt och pratade om allt och inget. (Som alltid) hihi

Sen har jag suttit med fötterna i fotbad och filat dem och fixat dem fina. Har även hunnit med att noppa ögonbrynen ;) Klippte ju mig igår med.

Så nu är man fin från topp till tå :D

Nästa gång jag klipper mig blir det att färga håret också ;) någon som har något tips som passar en blondin?
Funderade lite på om man skulle färga det väldigt vitt! Vad tror ni om det?

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR