Mysis jag vill ha!



Japp någon av dessa OnePiece mysisar vill jag ha! Ska minsann önska mig det i födelsedags present ;)
Jag älskar ju att strosa runt i mjukis byxor och hoodie hemma efter jobbet och på helgerna så varför inte ha denna sparkdräkt för vuxna ;) hihi

Man kan beställa dem HÄR


Emelie

Dom är SKITSNYGGA! Den gröna stod på min önskelista i jul men konkurrerades ut av ett Thomas Sabo-armband =)

nicole

Dom är ju helt underbara!! Köpte en svart i Turkiet och har JÄMT när det är myskvällar på gång!! Underbar underbar underbar!! Du gör rätt i att önska dig en sån :) Någon speciell du vill ha?


Blogg: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Marika

När min kompis Malin va här så hade hon och hennes kille det på sig:) Provade hennes och hon hade storlek small och den va gigantisk på mig så om du ska beställa så är det nog xs på din.. Jag har beställt en till mig och en till niclas. vet inte om du såg det på bloggen.. Vi har inte fått dom ännu. Jag beställde från norge men skulle nog beställa från uk för dom är med i eu och då går lev mycke snabbare... Kraaaaaam


Blogg: http://marika79.blogg.se/
nicole

Svar: Jag verkligen älskar den gröna! Synd att i Turkiet så var alla så konstiga storlekar, i ena kunde man ha M i andra var man tvungen att ha XXL, hittade en jag vart dö kär i men tyvärr var den sån där liten tråkig storlek... Vet dock inte varför jag tog en svart när det fanns mörkblå i min size haha :) MEn dom är underbara!!!!!


Blogg: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Emelie M

Haha, en klasskompis köpte en sån där.. Det enda hon tyckte va jobbigt var att man började frysa så smått när man behövde kissa! ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR