Pyssel måndag

Igår var jag lite kreativ och gjorde lite blomster arrangemang.
Var iväg på en kvälls träff som Medborgarskolan har i samarbete med Elisabeths blommor i Reftele.

Riktigt mysigt var det och här är det jag gjorde. Faten hade jag sedan innan och kände att jag ville göra något fint med blommor som förhoppningsvis håller sig levande länge :)





Det var jag och Emelie som åkte dit och pysslade lite.
Jag mådde lite siådär på kvällen, blev lite svimfärdig och snurrig så fick ta det lite lugnt.

När jag kom hem sent på kvällen sen så var Johan min hemma och han hade varit nere och hämtat vår bil :)



Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Åh så fina! :) Har ett par krukor hemma som jag måste sätta i lite blommor i. :)

Pusskram!


Blogg: http://Petramargaretha.devote.se
Lotta, Millebus & den lill* i magen

vad fint! Skulle med vilja gå på något sånt där. Låter jätte kul.Bara man får lite inspiration är det ju inte så svårt. Har du varit ute och provkört än då??



sv. mår fin-fint. lite foglossning, men den är visst en del av mig nu. Sista passet på praktiken idag så känner mig taggad=) Snart färdig!


Blogg: http://sessancharlotte.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR