2 månader

Ja nu är vår lilla bebis hela 2 månader gammal! Tiden bara rullar på och innan man vet ordet av är han väl 6 månader.

Han är helt underbar vår lilla älskade Elliot och han är hur snäll som helst.

I veckan var vi i Ullared med min mamma och det gick jättebra!
Var även och klippte mig och då hade jag honom i bilstolen under tiden och det gick också jätte bra.
Kommer tycka det är jobbigt att lämna bort honom så än håller jag stenhårt i honom.

Kan tycka att det är jobbigt när alla ska hålla i honom hela tiden - är det konstigt att känna så?
För får en konstig känsla i magen som typ säger - snälla låt honom vara...

Men men kanske är jag som är konstig.

I alla fall så älskar jag denna lilla grabb av hela mitt hjärta och är sååå tacksam att jag har fått honom till mig.



S

Det är inte alls konstigt att känna så. Jag kände precis likadant och min son var 1 år när vi lämnade honom en kort stund första gången. Man ska göra precis som man själv vill & känner:)

Malin - Mamma till Alice & Lowe

Så fiin! :)


Blogg: http://alicesmamma.blogg.se/
Annika

Ja usch visst går tiden för fort , två månader redan.



Nej du är inte konstig, har oxå haft dom känslorna ibland när vi är någonstans där det är mycket folk och alla vill håll.

Jag vill ju ha mitt hjärta :)



Fast vi har lämnat bort henne hos min mamma två gånger för att gå ut och äta och det har gått bra men efter en stund längtar man hem.



kram


Blogg: http://missanika.blogg.se/
anna

förstår precis hur du menar och du är inte konstig. jag har inte känt det så mkt med Joey men däremot när Alize var liten så tyckte jag det var jätte jobbigt, jag ville hålla min bebis själv.



Tänk att han är 2 månader:) kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/
Lotta, Millebus & lill* i magen

Jag lämnade inte Milton en enda gång förrän han var typ 7 månader! Och självklart vill man inte släppa ifrån sig dom. Det tror jag är inbyggt liksom;)


Blogg: http://sessancharlotte.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR