Mitt i veckan

Onsdagen är över snart och dagen har gått riktigt fort.
Sov ganska länge och hoppade över babymassagen idag då Elliot var så snuvig och hostig igår.
Var hemma på förmiddagen och sen var jag barnvakt åt Alfons medans Cattis var hos frisören.
Gick jättebra och han sov en bra stund först sen lekte vi på hans rum och busade :) Elliot sov en stund då så det gick kanon smidigt.

I kväll har jag varit på tjej kväll hos Lisa och där bjöds det på god mat och vi tjötade;) <3 alltid lika mysigt!

Nu blir det sovdags här för mig.
Johan, Elliot och Enzo sover redan.

Tack för era tips för att lindra förkylningen.
Nezeril gjorde susen så idag har lillen varit piggare.



anna

trevligt med tjejkväll


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR