Semester

Ja nu har Johan min semester också! Det började igår eftermiddag och det är skönt tycker jag;) Gårdagen var riktigt trevlig! Först blev det en promenad upp till fabriken och där pratade jag lite med mamma och pappa, släppte lös Enzo i skogen med. Sen gick jag en runda och efter det grejade jag hemma lite. Flyttade in Elliots säng på hans rum istället för att ha sängen i vårt sovrum. På kvällen var det tjej kväll med vin och thai mat hos Lisa och vi hade super skoj!!;) Idag vaknade vi tidigt och Johan åkte med Emil för att kolla på en bil så han har varit borta hela dagen och kvällen för det var 40 mil hemifrån. Jag fick lite besök av Hanna och Jothon sen åkte ja ut till mamma och pappa en runda. Blev inte så länge för Elliot var så trött. Än sover han så får se när han vaknar och vill ha lite käk;) Hoppas ni haft en bra dag!



anna

vad skönt med semester:) mysigt oxå med tjejkväll, saknar det var jätte länge sen jag och mina vänner hade det. kram

Svar: Ja de är aldrig fel med tjej kväll ;) man behöver det ibland hihi komma ifrån sambo och barn samt hund :D Hoppas allt är fint idag.

Kram
Frida


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/
yvonne

Hejsan ! Och Glad semester på er !
Jobbar en vecka till. Sen blir det lite lungnare. Vait mycket nu med spekulanter till lillemannen och dittan och dattan . Ni ser ut att ha det mysigt i familjen iallafall.
Hoppas bara solen tittar fram igen . Dom lovar ju regn och kkkallt . Usch ! Krameli kram !

Svar: Tack detsamma Yvonne! Åh men du det gör absolut inget att jobba när vädret är så här pissigt ju...
Har du äntligen fått lillen såld nu då? vart hamnar han?
Ja här är det full fart och lite semester ska det nog bli med.
Ska ni mest vara i stugan?
Skönt att ha någonstans att åka till iaf. Här blir det nog lite dags turer mest.

Kram kram kram ;)
Frida


Blogg: http://www.yvonneemanuelsson.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR