Helgen är över

 

 

Nu är det snart sovdags för mig känner jag. Får ju inte sova så mycket på nätterna just nu för det är en liten rackare som vill äta stup i kvarten :)

Helgen som gått har varit riktigt bra, det började i fredags med att jag och Elliot gick upp till simhallen ihop med Lisa,Isak och Alice.

 

 

 

Här är min lilla sötnos redo för ett bad

 

Efter att vi plaskat runt inne i simhallen käkade vi lunch ihop och sen åkte jag hem och klippte gräs och solade lite.

 

Fick inte ha solstolen för mig själv iaf;) och Elliot hade full spaning på vad mamma och Enzo gjorde haha

 

I fredags kväll så var jag nere hos Cattis och vi käkade lite ihop och sen kollade vi på fotbollen. Johan min kollade på fotbollen i öltältet här i centrum med ett gäng grabbar, för denna helgen var det ju Järnbärardagarna så då var det lite festligheter i centrum.

Igår slöade vi i sängen rätt länge innan vi masade oss upp för att gå ner till centrum och kolla på marknaden och Strongman tävlingen.

Tog en fika ihop med Lisa och Daniel och barnen och sen kikade vi in i lite affärer innan vi gick hem igen.

På kvällen var David och Emelie hos oss och vi grillade och hade det mysigt. Sen på natten körde jag hem mina föräldrar ifrån en fest så dagen gick riktigt fort igår :)

Idag bakade jag scones till frukost och sen gick jag en långrunda innan jag städade pappas fabrik.

Och sen åkte jag ut en runda till mamma och pappa med Elliot och Enzo :)
Johan min var ju redan ute hos dem för han mekade med sin Ondketchup bil.

Nu ikväll har vi kollat på film och slappat medans lillen sover ;)

Hoppas ni har haft en bra helg med!

Kram

 

 

Här är en nyfiken liten kille som undrar om inte mamma är klar snart

 



Annika

Glad midsommar vännen, hoppas Elliot får dansa bland de små grodorna :-D

Kram


Blogg: http://www.lyckligmamman.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR