Kvälls runda

Kom precis in från en kvälls löpar runda, blev bara 5km för orkade inte fightas med knotten mer :)
Hade vila 1 vecka från träningen nu så passade bra med en liten lagom runda.
Har haft så fruktansvärt ont i ryggen senaste veckan så behövde nog en liten paus från träningen.
 
Igår körde jag 25 min spinning här hemma och sen 20 min styrka med olika övningar enligt fitness fighten programmet.
Har dock inte kört stenhårt enligt schemat för har haft lite mail kontakt med dem angående att man ganska nyss fått barn och att man ammar mm.
 
Men har iaf minskat 2 cm i midjemått sedan 1 juni och -1 kg på vågen.
Ska fortsätta med Fitness fighten konceptet fast på egen hand även nästa månad.
 
Annars idag har jag varit ute på promenad med Lisa och hennes Alice på morgonen och sen hade jag Johan min hemma på lunch :)
 
 
 
 
Så här nöjd var Elliot när hans pappa var hemma på lunch :)


Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Godmorgon! Du ligger i du också hör jag =) Bra jobbat. Ha en fin dag! Kram


Blogg: http://kampan.blogg.se
Annika

Hoppas ryggen blir bättre låter ju inte alls bra! Han är ju så söt lille gubben då, han har likheter från er båda men mest lik är han nog i dig ;-)

Kram


Blogg: http://www.lyckligmamman.blogg.se
anna

så fin han är, eran lille pojke:)

Ta det försiktigt med ryggen bara, jätte kul att du får resultat utav träningen men akta så att du inte får mer ont. kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR