Det här med ringar

Att välja ringar till bröllopet är inte lätt...

Har en förlovningsring nu i vitguld/rödguld men vi tänker byta ut våra ringar då vi vill ha lite rejälare ringar.

Men frågan är ska man ha vitguld, titan eller rostfritt stål?
Jag är inte mycket för guld så därför vill vi ha något annat.

Silver håller ju inte så bra säger folk och det blir lätt märken i det.

Det jag vet är att jag vill ha ganska höga och breda ringar och jag har hittat en del fina;)



anna

Nä silver håller inte nra;-) vitguld e snyggt. Fast jag gillar titan...tycker det är snyggt med lite annorlunda ringar. Kram

Svar: Ja visst är de snyggt med lite annat än hederliga guld ringar ;) Man kan ju inte vara en vanlig svensson alltid :D

Hoppas du haft en bra dag Anna
Kramar
Frida


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se
Annika

Jag gillar inte heller guld så ska vi förlova/gifta oss så får det bli stål eller möjligen vitt guld :)
Tycker många ringar är snygga i stål.

Kram och lycka till

Svar: Ja vitt guld eller stål blir det nog här med. Aningen tveksam till vitt guld då vissa säger att man måste rhodinera vitgulds ringar emellanåt för att de ska behålla sin "vita" färg annars blir de grå dassiga... Så får se hur man gör.

Kram kram
Frida


Blogg: http://www.missanika.blogg.se
LittleMissWitty

Men jisses vilka vackra ringar dy har hittat där, hoppas du hittar en som har alla dina önskemål. De tre på vänstersidan är ju jättefina, kul där ma kan gravera in namnen + <3 på sidan så med. Lite mer unikt.

SV: Ja visst har han blivit stor lilla Olly, hela 11kg nu. o_O Galet! Går alldeles FÖR fort i min mening. Är inte redo att börja tänka på inskolning än ju. Huja!
Jag mår bara fin fint, hoppas allt är bra med dig med?

Kramar!


Blogg: http://littlemisswitty.com
Lotta, Millebus o lillebror

Ja välj inte silver! Tycker ringen med stenar på sidan runt om är jättevacker, har själv glimtat på denna;)


Blogg: http://sessancharlotte.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR