Full fart

Ja veckorna som gått har varit hektiska.
Det har varit träning och att umgås med folk så riktigt skoj!

I fredags var Johan och tatuerade sig. Han har ingen sedan innan och nu gjorde han ett porträtt på Elliot på sin underarm. Jätte fin blev den!!

Igår hade jag ett 75min spinning pass och det var 15 st som var där och svettades med mig;)
Hela 908kcal gjorde jag åt så man behövde minsann äta lite efteråt.
Medans jag tränade hade mina föräldrar Elliot för Johan var ute på jakt. Men de hade gått bra;)

På kvällen var vi bortbjudna till Piia&Robert och det var kanon mysigt. Med god mat och dryck.

Hoppas allt är bra med er.




anna

wow vilken tatuering:) jätte fin var den. kram


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR