Ringar

Hmmm nu är jag och velar igen gällande vigselring...
 
Har 3st jag skulle kunna tänka mig haha :) 
 
Tycker det är fint med text på sidan av ringen med, det gör den lite mer personlig.
 
Vilken hade ni valt?


Emma

Personligen tycker jag att kantiga ringar är ganska obekväma att ha på mig länge, särskilt om de är tjocka. Ett tips att använda en liknande modell ett tag för att känna efter. Jag tycker att den sista ringen med flera stenar är finast. Kanske hade varit ännu snyggare med bara vita stenar, färgade stenar klingar inte lika mycket vigselring ;)
Den med text är ju förvisso lite mer speciell men är mer en modegrej och om 10-20 år kanske den inte alls är "snygg" längre.
Kram :)

Svar: Jag har en kantig silverring som jag har på mig varje dag och jag har inte haft ont av den så därför blir det en kantig vigselring för min del ;) Jag är en "rosa" älskande person så därför blir det troligtvis diamanter och safirer men ska till en guldsmed imorgon och prata lite. :) får se va det blir sen hihi kanske blir något helt annat.Kramis
Frida

Emma

Utstående stenar är min favorit men det är ju himla opraktiskt egentligen. Jag skulle nog bli tokig om jag skulle behöva välja men det är ju viktigt att det känns rätt, den ska ju trots allt sitta på fingret resten av livet (förhoppningsvis iaf). Därför skulle jag vilja bestämma själv :P
Jag tror det bästa är att inte tänka för mycket utan att gå på det som känns bäst. Jag kom ihåg när jag valde balklänning så hittade jag min i första butiken vi gick in i men bara för att gick vi runt i hela Göteborg för att försöka få tag på något ännu finare. Men det blev den första iaf :)

anna

Jag hade absolut valt den med text, tycker att den var snyggast


Blogg: http://heltenklaanna.blogg.se
Emelie

Jag tycker alla tre var superfina men gillar nog den tredje bäst. Och är som du, gillar färgerna :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR