Tävling i samarbete med Caseapp.se

Nu drar jag igång en tävling i samarbete med Caseapp där just du kan vinna ett presentkort värt 200:- att designa ett personligt iphoneskal till din iPhone 4/4S och de har även skal till Iphone 5!

Jag gav Johan min ett sådant i julklapp och vi blev så nöjda med resultatet!

 

För att vara med i tävlingen ska du:
 
  • Gilla CaseApp på Facebook
  • .Lämna ditt Facebook-namn.
  • Berätta vem du skulle vilja ge ett personligt iphoneskal till och varför.
  • Lämna ditt namn & kontaktuppgifter (e-post eller blogg

LYCKA TILL!
 


Johan

Jag vill vara med och tävla!
Jag skulle göra ett skal med min son på.

Har gillat på Facebook med.

Marika

Har gillat deras hemsida. Jag skulle vilja ge ett till min sambo eftersom han ofta snor mina skal så detta är ett ypperligt tillfälle att göra ett special gjord till han.


Blogg: http://Marika79.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR